Jobb

Usch har tänkt på att jag har en miljon rubriker där det står jobb men så är det när man jobbar på dagarna det finns inte mycket annat att skriva om för man hinner aldrig va med vänner man hinner aldrig träffa sin älskling och man orkar i princip aldrig festa.
Men jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att skriva här det lovar jag och jag ska försöka bli bättre på att träffa mina vänner och pojken också men det är sånt som man får lägga lite åt sidan när man ska fixa iordning sitt liv.

Det är skönt att man har vänner som förstår det ialf så att dom inte blir sura och säger att jag skiter i dom för så är det verkligen inte...

Men nu sitter jag som vanligt på jobbet och har precis fixat allt som behöver göras innan lunch i princip så nu väntar jag bara på att käka lunch men idag lär det bli en riktigt slappis dag på jobbet vilket är skönt...
sen när jag kommer hem ska jag sätta upp min nya säng som Ikea gubbarna kommer hem med idag sen ska jag fixa och dona lite hemma...


Om ni har funderingar över min bleka hy den otroligt vackra halsduk och påsarna under ögonen så säger jag bara att jag är SJUK!!
Men för att käna pengar måste man gå till jobbet så man får stå ut till klockan 17.00 men som sagt det är lite av en slappis dag vilket är hur skönt Du vill:)
Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag har kollat in din blogg ett bra tag!, men en sak jag tycker verkligen att du ska ha blondt hår! du blir lite för blev för min smak, men du ör fin i brunt med, men blond är nog mer din hår färg,

2010-02-17 @ 09:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0