Allt är Sannas fel

Haha nu kanske ni tror att jagär sur på Sanna men det är jag verkligen inte men det är hennes fel att jag inte bloggade imorse för att hon tog modemet.
Så då kände jag att jag ska gå och köpa mig ett eget modem så det gjorde jag faktiskt idag fast jag köpte med kontant kort för jag vill kunna stänga av det om jag åker iväg typ en vecka..



Förövrigt så sitter vi på macdonalds nu och tog en cheese bara för att vi vaså jävla hungriga jag har ju inte ätit något idag så det va otroligt gott faktiskt...
Snart ska jag hem till min farmor och äta middag också det ska bli trevligt sen blir det att åka till älsklingen och fira en månad tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0