14.00

nu är det "bara" tre timmar kvar på jobbet SUCK men det finns typ inget att göra för jag gjorde det mesta igår, ska gå och diska upp disken från lunchen nu.

Btw så kom det in snyggaste postkillen innan Gash så vet man att klockan tre kommer det in en av sveriges fulaste postkille han ser precis ut som Harry Potter funderar på att säga det till honom jag tycker faktiskt synd om fula människor.
Men nog pratat om den fula tillbaka till den snygga eller hmm,, vad är det jag ska komma tillbaka till jag sa bara hej sen blev jag förstummad haha.

Det blir att åka upp till MediaMarkt sen också för att jag ska fixa min andra lite större dator, ja en bloggare ska minst ha två datorer annars kan man inte kalla sig själv för en bloggare, vilken tur att jag har tre datorer eller ja en nu men dom andra ska in på lagning:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0