Sova

Nu ligger jag och kollar på Herkules jaja det kanske ni tycker är skittöntigt men jag älskar disney filmer det finns inget mysigare att kolla på.
Nu kommer snart min efterlängtade Ed Hardy tröjja till Habo och ska mysa med mig:) jag längtar som fan, tänkte beställa ett par skor med men dom fanns självklart inte i min storlek jävla bajs med!
men ni kanske är lite nyfikna på hur tröjjan ser ut så här får ni en liten blick på den och ja självklart är den Rosa.



Jag vet att ni tycker den är sexig men alla kan ju inte ha råd med den tyvärr, skönt att man inte är fattig jag hade typ tagit livet av mig om jag va fattig jag kan inte tänka mig en vecka utan ett nytt klädesplagg eller nya skor??!!

Men nu ska jag sova och imorgon ska jag ringa Habo vårdcentral så dom kan kolla i mitt öra för jag vill inte ha ont längre så det så, och är det öroninflamation så ska jag fan få meducin på en gång och en sak ni måste hålla med om är att meducin låter mycket mysigare än medecin för meducin är gott:)
Sov sött alla ni som inte har något annat liv än att läsa min blogg vid den här tiden hahaha LOOSERS!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0