Sjuk:'(

Fan idag är man sjuk då jag hatar att va hemma från skolan och vännerna!
Det är så jävla tråkigt mitt öra gör fortfarande ont jag som tänkte att det skulle gå över under natten men det gjorde det inte och huvudvärk har jag fortfarande också och sova kan jag inte heller göra Va faaan!
Men sen har man ju världens bästa pappa som förstår att man inte mår bra så han kom precis upp med en kopp Kaffe till mig jag tror faktiskt att jag har bästa pappan.
men som jag sagt innan "MIN PAPPA ÄR BÄTTRE ÄN DIN PAPPA"

Det är dock kul att pappa sitter på nerevåningen och smsar mig, han vill inte att jag ska festa i helgen för att jag i princip aldrig blir frisk från hostan och förkylningen.
Men jag får väll sitta hemma då.. men jag fick faktiskt ta hit mina vänner och sitta inne och mysa:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0