planer

Jaa det blev ju inte att jag va med Viktor idag för det hände lite grejjor men vi ska träffas imorgon innan hans träning, så tyvärr pöjkar men jag är upptagen så Lämna mig ifred och ja jag vet att ni vill ha mig men jag är så  upptagen.
Som sagt ska beställa hem lite kläder nu och om jag orkar så ska jag kolla lite idag 'Usch det är så jobbigt att ha så mycket pengar som jag har men men det är så det kan vara.

Ska kolla runt lite efter en ny tatuering nu också kolla lite bilder och så på något som jag vill ha och jag vet vad jag ska ha men inte riktigt hur jag ska bygga upp den men har ni tur så kan jag visa sen  om jag hittar något om annars så sover jag thihi:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0