Ont..

Har något förbannat ont i huvudet och i örat tror jag fått öroninflamation eller något så jävla surt..
Kom precis hem från bästa Markusen:) suttit och glott på film hos honom med Rasse,Hanna, Malin, Linn och Nattis fast alla kom och gick i omgångar men va gör det:P jag stannade ialf hela filmen Rasse också nästan men han hämtade sin Babe Hanna sen gick vi ut och gick och då kom jag på att jag ville hem då skjutsade Markus hem mig:)

Förlåt för dålig uppdatering med inga bilder men tänkte att jag skulle ta lite bilder på folket imorgon så ni får lite ansikten på världens bästa människor som självklart inte är era vänner utan mina:)

Men nu måste jag en snabbis in på Facebook sen blire till att sova måste va frisk imorgon har ju faktiskt skola och då måste jag må prima ballerina.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0