Hemma

Va hos min älskling innan det va myspys han är den bästa som finns, han är ett otroligt stöd dock stödjer han inte min blogg så mycket men det är ju bara för att han tycker jag är sån nörd som bara sitter vid datorn typ.
Men jag lämnade faktiskt min dator hos kajsa så nu ligger hon säkert vid datorn om hon inte gott och lagt sig.
Jag vet att ni är jättenyfiken över hur hon ser ut och vem hon är men någon bild får ni inte än ni får klura lite men hon är en underbar tjej som är otroligt söt och snäll.
Imorgon har jag faktiskt lite planer typ göra min engelskaläxa och träffa kajsa funderar på att göra min engelskaläxa hos Kajsa om hon inte har jättemycket för sig imorgon men det får jag hoppas att hon inte har:)
Nu ska jag tvätta bort sminket sen ska jag sätta på mig min Hello Kitty pjamas och krypa ner under täcket och sova har ju skola imorgon faktiskt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0