Hemma

Nu har jag klippt mej och efter det åkte man självklart till Italia med Patrik, Ola och fröst och käkade en kebabtalrik hur gott som hälst man får faktiskt vara tjock ibland när man är en av sveriges snyggaste bloggerskor:)
Imorgon blire fest fest fest det blir massa naaajs:) sen kommer också världens bästa Hanna från Linköping också hon är massa mys den bruden.
nu ligger jag i min säng med min nalle som jag fick av min klass när min mamma dog och är väldigt lycklig över att jag fick igång internettet på min laptop:)
Ska träffa mina brudar imorgon också lr ja det är dom jag ska festa med:) LallaBabe och Denise min skatt:)
Men nu ska jag tönta mig på facebook sen ska jag sova men vi hörs imorgon.
Love ya biatch:):*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0