fortfarande trött

Är fortfarande sjukt trött så ska nog sova imorgon är det sovmorgon också sjukt skönt..
börjar klockan 12.00 men när man bor i habo måste man ju ta bussen klockan 10.15 men vadå då det gör ju inte mycket för då får man ju åka med bästa Daniel:)
Denise va här nyss och lekte lite med mig på kvällen och tror nu inte hon missar tåget den nöten hahah så då fick man ju skjutsa hem henne:) men det är klart man gör det när man är världens bästa vän haha.

Nu ligger jag i min säng och myser med min nalle som förövrigt heter Johnny om ni undrar varför så va det så här att min mamma dog när jag gick i åttan hon hade cancer i ungefär fem år med lite mellanrum typ och när hon dog så köpte min klass min nalle till mig, och då tyckte jag Julia (en gammal klasskompis) sa "Den heter johnny men du kan kalla den va du vill" vilket hon inte äns sa men jag tyckte det så då fick han sitt namn.
Och jag vill bara säga att ni i 7-9A va underbara och att jag saknar er som fan, visst alla vi kanske inte va cptajta men det ni gjorde för mig är stort, ni hjälpte mig mycket under min sorg, ni har gjort mig till den person jag är idag.

Imorgon blire skola ska försöka hinna lägga in ett litet blogginlägg på morgonen.
Och efter skolan blire Viktor så det blir mys så då vet ni ju varför jag inte är så aktiv på bloggen imorgon


Jag, Johnny och min lilla PlayBoy kudde:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0