...

Förlåt att jag inte skrivit idag men när jag vaknade i morse va jag jättebakis satt och väntade till klockan elva sen drog jag och vännerna hem till Tobe:)
Sätt där i 45 min sen drog vi till Italia världens bästa pizzeria och jaa nu är jag tjock igen men bakis mat är bakis mat, och pizza är fan godare än mackor.
Efter det har jag lekt med massa folk här i jönköping massa mys sen på kvällen så missade Oscar sin buss och va tvungen att åka hem halv ett och då är det klart man ställer upp och leker med Oscar, så nu har jag lämnat honom vid stationen och sitter lite framför Facebook och msn.
Funderar på att beställa en tröjja några förslag på hemsidor?
ni får en bild också för att ni saknar mej så mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0