Bästa pojken

Jaa jag va ju nere i stan en liten stund och träffade lite folk för min älskling kunde inte va med mig för han tränade.
Men när han slutade träna så ringde han och då frågade jag om han kunde hoppa av vid june och säga hej till mig och då va klockan typ tio och vad tror ni inte världens bästa pojkvänn gjorde då jo han hoppade av sin buss och stod och pratade med mig till nästa buss kom vilket va efter en halvtimme.
Och ni kanske inte tycker detta är världens grejj men tänk på att han hade tränat och då blir man ju skittrött och hungrig och att han varit sjuk länge.
Jag tyckte det va hur gulligt som hälst och imorgon ska jag sova hos min babe<3
nu har jag suttit hemma och fetat i mig en chokladboll och tänkte gå och ta ett glas cola och tvätta bort sminket måste sova ordentligt inatt för imorgon flyttar vi och då måste jag ha massa energi:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0