Aktiv:)

Nu har jag äntligen fått mitt internett igen vilket tog en jävla tid eftersom vårat modem gick sönder i flytten så vi va tvugna att beställa ett nytt...
Nu bor jag i Habo i världens finaste hus och i den här lilla hålan bor världens underbarste människor jag kan inte fatta att det kan finnas så mycket underbart folk:)
För att uppdatera er lite så har jag klippt lugg igen:)
jag hade det för typ ett år sen men saknade det otroligt mycket, och jag vet att jag lätt är snyggast i lugg:)


Sov hos viktor inatt också det va mysigt han har varit i egypten nu i en vecka... men han hade skola idag och jag har Studiedag så jag fick gå upp klockan sju ialf...
sen åkte jag tåget hem och tror ni inte med min otur att det börjar spörägna direkt när jag sätter min fot utanför tåget så jag såg ut som en blöt katt när jag kom hem..:(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0