Väldigt trött

Förlåt att jag aldrig skriver men jag är så trött och har mycket att göra eller det har jag ju inte egentligen eftersom jag inte går i skolan men det gör ju också att jag aldrig är i stan och aldrig gör något typ.
Men jag har faktiskt tagit tag i mitt liv och imorgon ska jag ringa till mitt framtida jobb jag är på gränsen till att få det nu så jag är överlycklig:)

Idag har jag varit med mina brudar vilket har varit underbart tack för ni finns flickor och bag in box vinet är fixat:)
det kommer bli en sån riktig myskväll med mat, alkohol och det som tjejer gör bäst tjötaa:)


Efter jag lekt med tjejorna följde bästa Tobe mej halva vägen hem sen satt vi vid 95:an och pratade en massa, tack för du finns Tobe du är bäst:)


Imorgon blire mer bilder känner att jag glömt kameran varje dag typ och imorgon ska videon in som jag och denise filmade när vi handllade på ica:)

Kommentarer
Postat av: sanne

vore kul med lite bilder i varje inläägg :) söt blogg :)

2009-10-14 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0