Tvingad?

Läste en komentar idag om att jag skulle blivit tvingad av Tobe att lägga in ett inlägg om honom och att jag bara gjorde det för att han skulle bli glad för att jag skrev i det inlägget om Tobe under hans bild "Tobe blev avundsjuk på köttbulle emma:P" men tror ni det så är ni helt ute och cyklar.
Tobe är en av mina närmaste vänner och Jag älskar honom..
Tobe är ett enormt stöd för mig och utan honom hade jag grävt ner mig i min säng under alla mina täcken och kuddar och inte kommit fram på ett bra tag.
Du som skrev detta märker man verkligen att du inte känner mig och Tobe speciellt mycket, Tobe är en av väldigt få personer jag litar på till 100%, Tobe är den mest underbara kille jag känner.
Tobe du Betyder en massa för mig!


Och vi bjuder på denna fyllebild eller vadå bjuder på den vi är så här, två flummbarn:D

(Och ni som tror att jag blev tvingad till att skriva detta inlägget bara för att jag fick en sån patetisk komentar ni är fan bara dumma i huvudet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0