Tid!

Fick en tid nu 10 i tolv! och jag som inte hittar men men jag får väl springa runt som en galning och leta...Jag hoppas så att Rasse hinner hem från skolan så att han kan följa mig annars blire jobbigt.
Dom trodde att jag kunde ha spräckt trumhinnan vilket jag verkligen inte hoppas att jag gjort!

Nu ska jag feta mig med Godis på morgonen as gott, tänkte skriva upp en planering nu för resterande Vecka:



Det kommer bli en lyckad vecka tror jag.. Kul att jag städar två av fyra dagar men det behövs typ för att annars blir det jättestökigt jag städade lix igår och det ser redan ut som ett helvete och det stör mig men jag får köra en liten städrunda innan jag drar till sjukan

Rasse ringde precis också och sa att han inte hinner hem till Habo men han förklarade vägen så jag hoppas att jag hittar jag ska nog gå en timme innan eller något så jag inte kommer försent
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0