Snällla ni

Alltså nu måste jag bara säga en sak, lätta på hjärtat lite, det är hur många som hälst som komenterat och vill ha mitt numer och ja jag vet att ni älskar mig och blabla.
Men jag har ialf sagt ifrån till en del men när ni börjar fråga om mina vänners nummer så börjar ni gå till överdrift alltså jag vet att mina vänner är dom snyggaste på denna gjord och att alla ni tjejer är så avundsjuka över att det är mina vänner bara för att era vänner är så jävla fula och att era killar blir så irreterade bara för ni inte ser ut som dom.
Men pojkar och flickor jag kommer aldrig ge er numrerna till mina kompisar tror ni jag är dum i huvudet??

Tjejkvällen är planerad nu btw den är massa mys planeringen kommer upp imorgon och jag ska på en arbetsintervju imorgon också.
Lyckosparkar till mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0