PratPratPrat

Gick till skolan idag för att prata med rektorn om att jag ska hoppa ab men han va inte där så jag tänkte att jag kunde svänga förbi kuratorn istället.
Denise va med mig som moraliskt stöd vilket kändes skönt med tanke på att jag brukar komma i kant med kuratorn men icke sa nicke vi kom faktiskt väldigt bra överäns den här gången hon trodde faktiskt att jag gjorde ett bra val och livet är ju inte över bara för man hoppar gymnasiet.
Så nu bestämmde vi att jag har en och en halv vecka på mig att hitta en praoplats eller ett jobb och det ska man väl lyckas med för jag är ju faktiskt bäst.

Sen efter det tyckte jag att jag kunde belöna mig själv med något fint så jag åkte och köpte mig en Iphone, en hårfön och hårspray.
Bilder får ni se imorgon för jag är så förnannat trött.

Denise följde självklart med mig till mitt älskade Habo med alla underbara människor och chillade mus.
Nu saknar jag henne en massamassamassa!
ne va fan nu ska jag sova imorgon börjar min första dag som arbetssökande och då måste jag vara pigg och glad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0