Kvällen

Tänkte gå ut och lacka brädorna nu snart om jag orkar usch det är så jävla tråkigt men men på söndag ska den nya garderoben upp så då måste den ju vara klar.
Tänkte unna mig en hemmakväll idag och åka ner och köpa lite chips också kanske.
det va längesen jag åt det nu så kanske borde unna mig det eller vad tycker ni, för eftersom jag redan har typ sveriges underbaraste kropp utan att gå på Diet..
Om någon av mina vänner vill mysa med mig och en Disneyfilm är det bara att komma.


Detta har jag redan unnat mig idag och det ska få underhålla lite av min kväll.
Pencilin, Cola, VR, Extra, Cigg och kinderäggsstänger det är Mumma det.
Men som sagt chipsen fattas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0