Jobbat

Jaa som ni kanske hört så har jag hoppat av skolan och har nu jobbat tre hela dagar på älderboendet i Habo vilket är sjukt trevligt folk kanske tycker det är läskigt och äcklit med gammla männsikor men dom är sjukt mysiga..
Så imorgon blire till att gå upp och va vid jobbet klockan 08.00 igen sen åka in till stan och fixa lite dricka till helgen.

Om två veckor har jag en liten överraskning som jag inte tänker avslöja vad fast jag vet att ni är otroligt nyfikna och om 4 veckor är det klart så då får ni veta vad det är.
Kan ni gissa vad det är?

Nu ska jag ta och lägga mig så jag inte är så trött som jag va idag när jag kommer hem för imorgon blir det party det är ju fredag och jag måste ju va närvarande och pigg eller vad säger ni;)
Så god natt på er allihopa och en stor KRAM till dig farmor som läser min blogg med jämna mellanrum:)

Kommentarer
Postat av: J

jag gissar på en ny tatuering :)

2009-10-23 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0