Hemma

Ja jag fick pencilin av doktorn men inte för örat utan för min Hosta som jag haft i typ sex veckor nu så jävla skönt att bli av med den känner jag..
Glömde självklart mitt bankkort när jag skulle hämta meducinen så jag fick gå hem i regnet och hämta den men då är det skönt att man har världens snällsate vän som hänger med och vännen heter Rasse sen hämtade vi upp danne och åkte till mig där jag fick för mig att sminka dom.
Att dom blev snygga eller haha dom ser ut som två fjortisboys så jävla sexigt det bästa med allt va ju att dom gick ut med sminket sen också.
Vi gick och köpte pizza haha och in stormar då massa folk som skrattar åt dom så jävla kul.


Kolla sexyboysen haha Rasse till vänster och Danne till höger.
Dom kommer dock hata mig för detta men vad gör man inte för sina bloggläsare.
Ni står ju på min sida vad som än händer eller hur:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0