Fyy..

Jag sa ju att jag skulle bli mer aktiv nu när jag skaffat mig en Iphone för det är lättare att lägga in inlägg i bloggen men för det första funkar det inte så jag ska upp till 3 för dom får fan ta och fixa det och för det andra så har jag faktiskt inte så mycket tid.
Och jag vet att ni tycker det är sorgligt men så är det när man är en upptagen tjej.

Denna dagen har jag spenderat med tre av mina favorittjejer, ok att pojkarna va med lite ibland men ändå;P
Men tyvärr åkte Köttbulle Emma hem så då va det bara Köttkorven Linn och Pannbiffen Nattis kvar.
Men vi hade trevligt ialf thihi, planerade att vi ska ha en spa/mys/tjej kväll nästa helg det blir myspys och kanske äta lite tacos eller vad säger ni tjejor??:)


Köttbulle Emma


Pannbiff Nattis


Köttkorv Linn

Puss på er brudar:*:*
Kommentarer
Postat av: kottbulleen

redigt nice! lavjooo my girls :D

2009-10-12 @ 08:44:25
Postat av: köttkorveeeeeeeeeeen

kommer bli bästaste kvällen med alla bästaste tjejjoor :D<3

2009-10-13 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0