Trött och seg

Kom nästan precis hem shit vilken natt det har varit med både glädje och sorg.
Jag kommer sakna dej och jag älskar dej sjukt mycket!
Satt ialf hemma hos viktor och spelade Wii ok det kanske spårade ur lite eller vad säger du Matilda hahaha.
Innan vi spelade så skulle vi gå ut och röka så jag och Matilda tar varsin toffel och matilda börjar hoppa på ett ben ut på balkongen tror ni inte hon trillar baklänges och slår i hela sig och jag bara skrattar hahah.
ne men det va sjukt kul, sen kunde hon typ inte röra sig men det är ju en annan grejj.
Det sorgsna är för privat och det vill jag inte skriva här...

Idag blir det att ligga hemma hela dagen för jag vill verkligen inte gå ut utanför dörrarna idag, fast jag måste gå ut en gång för jag måste hämta pengar som jag lånat ut så jag ska få tillbaka dom.
Bilder från helgen kommer sen också thihi jävligt najs fredag!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0