Sova i min rosa värld

Det är vad jag ska göra nu, planerar med Matilda om imorgon också.
Självklart så ska Centrum få se våra vackra anleten imorgon med, tror ni på riktigt att ni skulle klara er utan oss hahaha.
Ska köpa något nytt att ha på mig imorgon också så man blir lite Sexy med, Hmm vem vet vem som följer med hem imorgon;)
Haha nej det blir som vanligt att man hänger med SexyMatilda hem och sover, så pappa om du läser detta så looooovar jag att sova hemma för killar är ÄCKLIGA.
och nu tror la alla att jag är Lesbisk men vem kan inte hålla med om att killar på krogen är äckliga?

Ne nu har jag skrivit massa skit som jag inte äns vet vad jag skrivit om och massa.
Jag är för trött för den här dagen:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0