Sjuk

Usch nu är jag sjuk och det suger verkligen, fick gå hem från jobbet idag efter halva dagen typ för att jag va så hängig gick då förbi syster-sjuk och hon kollade min temp och jag hade 39 graders feber, fan fan fan.
Både jag och Matilda är sjuka och vi måste va friska på fredag för att jag har en tid att passa i stockholm på fredag.. oops?!?! vad tror ni jag ska göra i stockholm en viss tid? eller jag kanske bara lurar er? who knows..

Skickade iväg ett saknar dej sms till Tobe igår och fick finaste svaret:)

Jag: Tobias jag saknar dej något enormt mkt trodde inte jag kunde sakna någon så mkt.. Lova att du kommer hem!!!!

Tobias: Naw bästis då. Saknar dig med enormt mycket. Klart jag kommer hem. :) Du är bra<3

Jag tror jag har världens bästa kompis synd att ni aldrig kommer få så bra vänner osm jag.
MEn nu ska jag sova en liten sväng till så jag blir frisk till fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0