Ring Ring bara du slog en signal..

Jaa så blev det istället för att färga håret Matte hade panik och skrev ring till tobe så det är klart jag gör det då hade tobe tänk att han skulle koppla in alla tre i samtalet men tror ni han lyckas NEJ!!
Så då får jag fixa det istället så nu har vi suttit och pratat i tele i över en halvtimma alla tre det va lite mys:)

Vi har planerat lite inför imorgon jag och matte och tobe är sur för han får inte följa med haha nee bara skojja fast Tobias jag vet att du vill va med oss istället för att va i värmland..

Men nu ska jag faktiskt sova måste de annars kommer jag ju döööö imorgon...
See ya don´t wanna bee ya//The one and only Glajjan<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0