Klipp Klipp...

Nu ska jag snart ner till mitt kära Klipp it och klippa mig så jag blir av med mitt slitna jävla hår, färgade håret igår brunt typ.
Det blev sjukt najs men vad mer kan det bli när det är jag som färgar det haha, eller ja Matilda la ju i hårfärgen men det är ju jag som alltid blir snygg.
Hur tror ni jag ska klippa det?

Någon av domma kanske? eller så kanske jag rakar av det? Ni får se senare..


Nu kanske ni blirr jätteförvånade när jag säger att jag sitter hemma hos Matila?!?!:O
Eftersom jag aldrig brukar va med henne för att hon är mongo??
Hahahaha nej Usch jag skulle Aldrig kunna dissa min bästa vän.
Ok hon är MONGO men va fan det är ju jag med det är ju därför vi älskar varandra fattar ni väl?
Och självklart ska hon följa med när jag klipper mej tror ni hon har något annat Fucking val?

Men nu ska jag gå och bli Sexy innan jag klipper mej går fortfarande runt i pjamias hahaha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0