Hemkommen..

Nu är jag hemma och har precis jobbat... ska hoppa in i duschen tänkte jag, alltid härligt med en dusch efter en slitsam dag.
Sen idag lite senare så ska jag på ett hemligt möte, sen blir det att köpa lite julklappar har dock ingen aning om vad jag ska köpa till alla det får man la se, Tänkte göra en lista så ni ser hur mkt julklappar en perfekt människa ska köpa...

-Stina (Lillasyster)
-Viktor
(Lillebror)
-Moster
-Morbror x2
-Ebba
(Kusin)
-Tea
(Kusin)
-Frida
(Morbror Samuels tjej)
-Doris
(Fridas dotter)
-Janne
(Mina syskons pappa)
-Mormor
-Morfar
-Farmor
-Farfar
-Pappa
-Anki (Pappas tjej)

Sen så klart ska jag lägga en blomma på mammas grav det får bli hennes julklapp.

Sen måste man ju va den perfekta kompisen också så måste leta lite julklappar till dom också jag tror inte ni fattar hur mycket jag har att shoppa nu innan jul och det är mysigt på ett sätt men skittråkigt på ett annat.

Tänkte jag köpa julklappspapper och massa fina snören och rosetter och sånt jag ska göra jättefina julklappar detta året, sen måste man ju ha kläder som man ska ha på julafton också, och hmm vilka skor ska man ha?
Och som alla andra jular måste man faktiskt köpa en present till sig själv och slå in då vet man att man ialf får en present som man ville ha...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0