Väntar

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli två, ska ner till arbetsförmedlingen och söka lite jobb och ja jag har ett jobb men alltid kul att skaffa sej ett annat. Anledningen att jag väntar på att klockan ska bli två är att Anki ska sluta sitt jobb för hon ska skjutsa mej dit. Idag blir det antagligen krogen det är ju LILL-LÖRDAG och då måste man ju typ ut och imorgon och på fredag är jag ledig från jobbet så det är najs.. Hittade tyvärr ingen dator igår eller asså det gjorde jag ju men grejjen va den att jag somnade runt nio typ, äntligen somnade jag en normal tid istället för att somna typ fem på morgonen.. Nu ska jag ringa Matilda och fråga om hon vill leka med mej ikväll men ni får ha det bra så hörs vi ikväll:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0