Sliten..

Idag blir det nog en hemmakväll för mig tro det eller ej men jag är så jävla trött och känner att jag måste komma ifrån drickandet lite inte bra att dricka för mycket:P
Ligger i sängen och har precis lekt med min lillasyster Fionababe:)
funderar på att köra en liten Julstädning vilket jag sagt flera gånger nu men det har ju aldrig blivit av riktigt..
Är dock nästan för trött för att städa men det måste ju bli av och imorgon hinner jag inte för då ska jag fira min morbror...


Lillasyster FionaBabe    ffionachannie.blogg.se
Kommentarer
Postat av: lillasyster!

Haha det kändes ju så bra när man slog upp denna adress och se en halv vaken bild :) Jo men det är klart sånt funlar också. Du är bäst älskling. Nu ikväll ska vi ha mys, du och jag storasyster<3

2009-12-12 @ 19:05:57
URL: http://fionachannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0