Myströjjan på...

Har bäddat ner mej i sängen för några minuter innan PH.
Igår blev det inte sitta-hemma-och-mysa dag utan vi tog en BagInBox och drog till Kjellin jag och Fiona då assa...
Där vi drack och hade sjukt trevligt sen åkte vi till någon Robin på Kråkeryd typ?
När vi va där forsatte vi dricka och rökte det va en otroligt trevlig kväll, sen åkte vi hem och vilka står inte utanför mitt hus typ om inte Jonas, En annan kille, Anna en som känner Fiona och en liten spyflicka haha hon spydde en jävla massa shiiit va pinsamt.

Men men vi stod och dansade på isen drack lite till och sen kände vi att det började bli kallt och äckligt så vi gick in, Fiona gick upp och jag gjorde några mackor och Oboy sen tog jag med lite lussekatter sen gick jag upp och vi låg och pratade lite och åt sen blev det sova.

Imorse drog Fiona tidigt hon hade ju innebandymatch och jag gick upp fixade lite sen vid två så drog jag till min morbror för han har fyllt 30 så det va kalas med paj och god mat..
Sen blev det att övningsköra hem och det är här jag sitter nu.
Får se om FionaBabe kommer förbi sen men man kan ju alltid hoppas:)<3<3

Kommentarer
Postat av: Lillasysterfiona

En underbar helg med dej älskling, ingen slår oss när vi väl är igång! Haha, fanns ju vissa stunder man verkligen minst. Du är så himla underbar, Jag älskar dej storasyster<3

2009-12-14 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0