Julen..

Ja nu är det enbart 20 dagar kvar till Julafton känns skönt att den snart är över att man slipper stressa och allt:)

Dom överstrukna är jag klar med:) jag är för duktig när det gäller julklappar jag känner att jag verkligen är ute i god tid och det känns väldigt skönt.
För min morfar t.ex. han köper julklappar dagen innan jul och den stressen orkar man inte med jag gillar att ta en sak i taget och hitta något som alla uppskattar istället för att tvingas hitta något dagen innan.

-Stina (Lillasyster)
-Viktor
(Lillebror)
-Moster
-David (Morbror)
  Inte den blekaste någon som har ett förslag han är runt 30:)
-Samuel (Morbror) Vet vad jag ska köpa:)
-Ebba (Kusin)
-Tea
(Kusin)
-Frida
(Morbror Samuels tjej) Vet jag också vad jag ska köpa
-Doris (Fridas dotter) Förslag om vad man kan köpa till en liten tjej?
-Janne (Mina syskons pappa) Där vet jag också:)
-Mormor Mormor och morfar vet jag också
-Morfar Mormor och morfar vet jag också
-Farmor
-Farfar
-Pappa
Pappas present blir köpt idag..
-Anki (Pappas tjej)

Sen är jag klar med alla det känns hur underbart som hälst att bara få bli klar med allt.
Jag har ju dock vissa vänner kvar efter det men det löser sej,, där vet jag oftast vad jag ska köpa det är ju inte så svårt:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0