Inte bloggat på länge

förlåt för det men jag har verkligen inte haft tid nu med all julhandel och allt..
Mina julklappar lär komma upp snart också för jag vet att ni vill se och jag vet att ni kommer bli avundsjuka.

Har igentligen inte tid att skriva nu heller men imorgon så ska jag börja bli seriös haha ska hem imorgon och städa lite tror jag för det ser ut som ett helvete hemma, och nu kanske ni undrar vart jag är nu men det kommer ni aldrig få reda på för vissa saker är för privata för att skriva i bloggen haha lite hemlisar får man ha....
Kommentarer
Postat av: sanna

sv: haha ja men hade bara på mig det och tog en outfit bild så lånade det bara i ca 2 minuter ;)

2009-12-28 @ 17:31:13
URL: http://lolad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0