Cola och Choklad

Finns inget bättre än att va onyttig och äta godsaker och visst man går upp i vikt av det men det finns något som heter motionera? Vilket då jag gör varje dag på jobbet.
Jag tycker man ska äta sånt som är gott så länge man mår bra av det själv?
Oj är jag den ända bloggaren som säger att man inte ska va äckligt smal?

Idag sov jag bort hela dagen, men vid sex vaknade jag och då kom Fiona förbi så vi tog lite hål i hennes öron, nu blir det snart läggdags igen för jag är fortfarande trött men funderar på att gå ner och göra en macka innan.

Btw så kollade jag på PH nyss och om Rami kommer in och slänger ut Cimon komer jag personligen leta upp honom och typ döda honom (ok lite överdrift men ändå) jag vill verkligen inte ha ut Cimon det är ju han som gör hela programmet för fasen!!


Även en bloggare som mig får bjuda på sig själv;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0