Trötter

just nu känner jag mig som den lilla dvärgen i snövit alltså trötter..

Är sjukt trött men kan inte sova än för snart börjar Paradise Hotell och det måste jag se för det är snart finalvecka och då måste man hänga med ju.
Det som är lite jobbigt är att det är dubbelavsnitt nu så det slutar typ inte förens halv tre och då blir jag så himmla trött i skolan men imorgon har jag ju ändå sovmorgon så det är ju lugnt:)
Börjar halv tio och slutar två och imorgon ska jag va med min Älskade Viktor vilket gör att skolan kommer gå väldigt fort för jag kommer ju se fram emot att träffa honom och då brukar resten gå ganska fort faktiskt:)
Ne nu ska jag prata med min älskling på msn så ska sluta skriva här så jag kan konsentrera mig helt och hållet på honom<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0