Trött

Är otroligt trött varit i skolan nu, hur trökigt som hälst ville bara hem och sätta mig framför datorn och dega.
Nu har jag egentligen klass dag men jag palla rinte gå fan orka va ute och leka typ i stadsparken med sin klass Nej tack säger jag.
Efter skolan träffade jag Michelle jag Piercade henne i tungan och om socialen läser min blogg så va det ingen olaglig handlig eftersom jag inte tog pengar för det.
Det har hänt att Socialen läst min blogg men förhoppningsvis låter dom mig bara nu när jag fyllt 18..
Efter jag piercat henne så drog jag till Coffe House by Geroge där jag satt lite vid datorn men det va inte läge att blogga där för det va så mycket folk och mina vänner kom in varannan sek och snackade..
Om 45 min blire att dra med pappa och Anki å handla sen tänkte jag att jag skulle tvätta för just nu känns det som jag köper nya kläder bara för att jag inte har några rena..
Kommentarer
Postat av: ellen

sv; Ååh gumman saknar dig med! Haha nej de är ja ju inte, du är sjukt mkt finare :) vi får se till att ses snart tycker ja allt! Hoppas allt är bra med dig! Ah, de ska ja ta & fråga henne! <3<3

2009-08-27 @ 14:31:58
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0