thihi

Jag fick ut sanna på en cigg och nu äter vi paprika, morötter och gurka med dipp:)
Det är mumsigt och faktiskt nyttig så tro det eller ej men jag kan faktiskt vara rätt nyttig av mej om jag verkligen vill.


Tänkte bara säga tack till Bästa Anki som ställde upp för mig som fan idag när det kändes som om alla gick emot mig.
Du betyder jättemycket för mig även om jag har svårt att säga det och jag kan inte se ett liv utan dej och jag vet hur många gånger du har sagt att du aldrig kommer kunna ta mammas roll och visst det kan du inte men du är den bästa extra mamman jag kan få.
Jag älskar dej
Kommentarer
Postat av: Anki

:-) Vad glad jag blir =D

Du vet att jag alltid finns där vad det än skulle vara.



Vi fixar allt, det vet du gumman. Puss



Älskar dig med

2009-08-30 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0