Skolan

Sitter i skolan nu har rast... la ju ut mitt schema för någon dag sen tror ni inte att det har blivit ändrat då??
Fast det är bara bra för mig för nu har jag sovmorgon på onsdagar också eftersom jag inte har någon engelska.
Så nu har jag sovmorgon måndag onsdag och fredag hur gött som hälst.
Det nya schemat kommer upp senare så alla i min klass kan börja kolla schemat på min blogg istället för att gå in på skolans hemsida..
Om fyra timmar blir det shopping igen helt underbart ska gå på stan med min tolvåriga Kusin Ebba.
Hon fyllde år för ett tag sen så hon ska få gå på stan med mig och köpa en present till sig själv för jag vet inte vad tolvåringar vill ha.
Hon har faktiskt också en blogg hon börjar i tid hon, EbbaGretaKristinaSpjuth.blogspot.se heter hon på sin blogg dock är hon inte så aktiv men det får hon börja bli tycker jag..
Hon har en till blogg som heter EbbaSpjuth.blogg.se men vet inte hur aktiv hon är där heller.
Men jag ska säga till henne att hon får bli mer aktiv så ni kan börja kolla hennes blogg också.
Usch om en timma börjar jag typ jag har verkligen ingen lust idag men men jag får börja anstränga mig..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0