Shopping

Drog på stan med sanna idag efter ha suttit och pluggat på Coffe House by George tyckte jag va värd det efter att ha varit duktig...
Men jag betalade inte ett öre för mina grejjer eftersom sanna är sån stor bloggare så får hon Presentkort hemskickat och eftersom hon redan har allt och korten går ut på fredag så fick jag dom..
Det är så underbart när ens vänner har massa pengar och köper kläder till mig.
Eftersom jag är värd det så sjukt mycket för att alla mina vänner älskar mig så mycket så förstår jag varför dom ger mig saker..

Lite bilder på min shopping


Tröjja från Gina.


Mörkblåa chinos från Gina


Vitt Linne från Gina


Fransk manikyr från Kicks


Och allt på bilden är från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0