Shopping

Va på A6/Massa andra ställen med Anki idag sjuukt kul och så klart så köpte jag lite grejjor men idag köpte jag faktiskt lite nödvändiga saker så lite duktig får jag känna mig.
Och som ni läste i förra inlägget så köpte jag ju en present till min pappa..
Här får ni så klart lite bilder på det jag köpt..



En väska väldigt viktigt för var ska man annars lägga alla saker?
Väskor är så sjuukt viktigt och det är ännu viktigare att ha många i olika färger så man kan matcha med alla jackor och skor som man har...
Och Friis company har faktiskt många snygga väskor.
Kortfattat så var det en nödvändig sak att köpa... 



Skrivblock både rutigt och randigt också en väldigt bra sak att köpa nu när skolan börjar man måste ju ha något att slriva i speciellt nu när man ska bli seriös i skolan och göra sin kära far stolt.
Ville dock ha Hello Kitty men hittade inte det någonstanns liten tår rann ner för min kind när jag upptäckte att det inte fanns men men det är lugnt:)
Väldigt nödvändigt att köpa:)



Ett midjeskärp va jag bara tvungen att skaffa för jag har så många tunikor och skjortor som skulle va så mkt snyggare med ett midjeskärp också väldigt nödvändigt att köpa



Vit kort tröjja också viktigt för det är så här nu när vi bor i lägenhet/Radhus (Vet inte riktigt va man kallar detta för) så har man delad tvättstuga vilket man tänker ja men det har ju många men här är det så här att lägger man något i tvätten kan det va den sista gången du ser det och så hände det med min andra vita korta tröjja dock är den inte lika dan som den andra men denna är också sjukt snygg så jag va bara tvungen..
Alltså också en nödvändig sak att köpa...

Jaa nu har jag skrivit att allt är nödvändigt och varför fast det är nog mer för att jag ska övertala mig själv att allt jag köpt idag är nödvändigt men shoppa bort sin ångest får man göra speciellt nu när man ska börja skolan....
Kommentarer
Postat av: Moster

Skorna och väskan vill ja ha. Barasårruvet ;)

(ta med guccin och plånkan när du kommer dåååå)



kram

2009-08-19 @ 19:55:08
Postat av: Lisa

Bara nödvändiga saker. Duktig flicka.. ;-)

O tack för en jättetrevlig dag.... :-)

Det MÅSTE vi göra om fast i GBG...

Tar med mig 20.000 och vägrar åka hem innan jag bränt dom fast det är ju inte så svårt... eller hur? :-)

2009-08-20 @ 13:45:46
URL: http://glajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0