Presenten

Nu har pappa fått se sin present och jag kan lova att han blev överlycklig:)




Pappa fick ett par röda foppatofflor så han slipper ta mina hela tiden och jag har storlek 36 och pappa har 41 då kan ni tänka er vad som händer när han använder mina hela tiden jo dom blir för stora.
Så nu kan båda gå ut och ta en cigg med skor på fötterna och mina foppisar blir inte för stora så båda vinner alltså på det.
Pappa fick även söta små märken på sina en Anka, En smile, En nyckelpiga och ett hjärta.
Jag köpte faktiskt två till mig två Hello Kitty märken:)
Men som ni ser så blev han jätteglad och då blir jag också glad för då lyckades jag med min Present:)
Kommentarer
Postat av: ebba:)

kul:) vart köpte du hello kitty märkerna!?

2009-08-23 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0