Pappa

Idag har jag shoppat men inte bara till mig själv, fast det är sjukt kul att shoppa till sig själv, utan jag har även köpt en liten prisent till min Älskade Pappa som hjälpte mig idag när jag fick ångest över mitt schema och sa att allt skulle ordna sig och att jag skulle klara skolan.
Min pappa är bättre än er pappa det kan jag nästan lova för min pappa är den bästa i hela världen.
En som ställer upp till hundra procent och som hjälper mig med det jag behöver, han har inte för höga krav som vissa föräldrar har han vill att jag fixar skolan och hjälper till lite hemma men det är klart man gör det jag är ju ändå 18 lixx:)
Jag Älskar Min Pappa Till Tusen!!<3



Nu ligger den och väntar på att pappa ska komma hem och öppna den ni får inte veta vad det är och lite på grund av att min pappa faktiskt läser min blogg ibland och man vet ju inte om han gör det när han har rast på jobbet:P
Så ni får vänta till någon gång runt elva när han slutat jobba vad det är:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0