Mediamarkt

Tvättade mitt nyblonderade hår som jag trodde va jätteslitet vilket det inte va sjuukt förvånad men å andra sidan använder jag världens bästa schampoo/Balsam + Silvershampoo + Silikondroppar så det blir = Bäst känner jag.
Bilder kommer på det också så ni som färgar håret lika ofta som jag gör också kan behålla sin lyster på håret:)
Vandrade upp till MediaMarkt efter jag gjort iordning mig ialf, mitt mål va ju att köpa ett minneskort och en minneskortsläsare men det sket sig jag köpte hörlurar till telefonen och en Datorväska hahaha, men kom ju på att jag har minneskortet hemma hos mormor och då tänkte jag att min kära farmor kan skjutsa mig dit så jag kan hämta allt jag kan behöva.
Funderar på att ta med systemkameran när jag ändå är igång och hämtar allt.
Så ikväll blire bilder på allt jag köpt/fått under domma två dagar..


Kiss Kiss
Kommentarer
Postat av: matilda

SV: jag har ingen rutig pyjamas :(((

2009-08-04 @ 14:25:57
URL: http://matildamarley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0