Godmorgon:)

Nu sitter jag i min älsklingspjamas as gosig tyvärr kan jag inte lägga upp en bild på den för sanna glömde ju att leta efter bajssladden till mobilen.... så nu funderar jag starkt på att gå och köpa en minneskortsläsare på mediamarkt måste ändå köpa ett nytt minneskort till kameran eftersom jag är världens slarvigaste människa som tappar bort saker hela tiden.
Btw så har jag och min älskling en månad idag det är stort:) i övermorgon åker vi till riga och shoppar, äter gott och myser, det ska bli helt klart underbart.
Nu när jag tänker lite så kom jag på att jag kanske ska ta hit datorn från mormor (bodde hos henne innan men nu bor jag hos pappa) och lämna in den på lagning det har börjat Fucka ur och det stör mig så de är typ mitt nya mål.

Jag måste bara erkänna hur stor tönt jag är sanna tror jag tycker lite det också men det får hon göra om hon vill:P
Men jag har börjat spela världens roligaste spel på Facebook det heter Farmville och i det spelet odlar man grönsaker och säljer sen kan man köpa djur och sånt helt underbart spel:)

KissKiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0