God morgon

God morgon folket, är sjukt trött idag och det var på grund av att de va dubbelavsnitt på Paradise hotel igår och jag kan fan inte missa det, Jag har blivit helt beroende men jag är lite ledsen över att Gleager åkte ut för han va fan snyggast på hela hotelet.
Sitter och lyssnar på musik nu och funderar över att gå upp och sminka mig och kanske städa lite i garderoben så jag vet vad jag har där inne för jag hittar nemligen massa kläder med prislappen kvar på thihi.
Sen blir det att gå till skolan och jag ska komma ihåg att ta hem datorn därifrån för den kan ju inte stå där och skräpa då gör den ingen nytta .
Idag blir planerna att ta det chill typ jag ska hjälpa pappa att handla och lite sånt skönt med såna dagar  också...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0