Ätit

Nu är jag hemma efter en heldag med sanna.
Sjukt kul att va med sanna själv igen det va alldeles för länge sedan, men det lär ju bli flera gånger:)
Sanna är en av mina närmaste vänner och jag tror inget kan komma oss i mellan du är bäst Sannut.
Nu har jag ätit en otroligt god köttfärspaj som Anki gjort den va så god så jag ska ta en bit till snart och äta lite till den va mumma:)
Snart åker min rosa mjukisdress på också för jag orkar inte sitta med chinos på benen längre det är mycket goare att sitta med mjukisar.


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: inne finns det det ^^ men fan jag ville ju sitta ute hahaha xD

2009-08-31 @ 06:45:28
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0