1år

Nu har jag varit och fikat med Eddie som fyller ett år som öppet Homosexuell sjukt mysigt vare:)
så en BFF fika med Eddie sen bar det av till Eddie så han fixade mitt hår och sminkade mej lite..
Behöver någon som tar hand om mitt hår nu när man blonderar det varannan vecka, dock äre blont nu men måste ju färga utväxten hela tiden typ mitt hår har börjat växa som ogräs fy fan man måste ju klippa av de hela tiden för det slits så otroligt mycket.
Efer det så tog jag bussen till Viktor<3 där jag sitter nu och är allmänt osocial tycker han men ni vet ju ocikså hur viktigt det är att skriva blogg.
Och eftersom ni älskar mej så mycket måste jag ju anstränbga mig lite eller hur? vad skjulle ni göra utan mej:)

Kiss Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0