Dålig uppdatering...

Det blir lätt en dålig uppdatering när man vaknar upp i fagerhult och det inte finns någon täckning buhu synd om lilla mig..
Sen åkte jag direkt in till stan och mötte upp Anki och åt på SOYA vilket va väldigt gott sen bar det av mot lilla habo igen där jag träffade pappa och pratade med honom lite, så nu ligger jag faktiskt i min egna säng i Habo ja vem skulle kunna tro det..
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka till jobbet, jobbar dock bara till halv ett imorgon vilket är skönt sen blir det att åka på ett hemligt möte thihi...
Och om allt går bra på de mötet så kommer jag bli lycklig, men nu måste jag sova det blir en lång dag imorgon...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0