Tänkt..

Jag har tänkt på en sak, och bara för att jag är blond betyder det inte att jag inte kan tänka så ni inte trycker ner mig för det men jag har kommit på hur mycket oviktigt man skriver i bloggen.
Tänk så mycket mer jag skulle kunna skriva om.

Jag skriver mycket om mina vänner i min blogg men jag skriver nästan aldrig hur mycket dom betyder för mig utan dom hade jag inte varit jag.
Och självklart betyder alla vänner olika mycket men dom är fortfarande lika mycket värda.

Jag skriver inte lika mycket om min familj och släkt men jag älskar dom otroligt mycket utan dom hade jag nog inte kunnat leva dom har ställt upp som fan när mamma dog och det är väll så man gör i en familj ställer upp för varandra men vissa familjer gör inte det och jag är hur lycklig som hälst som har dom.

För att komma ifrån mitt halvt djupa tänkande så tänkte jag skriva att jag äter en underbar pasta sallad nu som kvällsmat som vanligt va det pizza innan jag måste börja tänka på vad jag äter annars kommer jag få va med i något sånt där tjockisprogram om 10 år jag har ju lix ätit pizza två veckor i rad.
Ne nu ska det bli ändring.

Imorgon är det skola igen psykologi, engelska och multimedia ska kanske bli roligt det får man ju se lite..
efter skolan vet jag inte vad som händer kanske skulle träffa viktor en stund sen på kvällen får jag se vad som händer men något händer ju alltid får man ju hoppas.
men nu ska jag äta upp min sallad sen sova.
Sov sött era gulliga bloggläsare
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0