Helgen

asså shit jag hinner inte lägga in några inlägg på helgerna men det är väl så när man är jag,, men nu har jag krypit ner i min säng med massa tecken och kuddar i min Rosa mjukisdress och funderar på att göra lite te..
Eller nej förresten ska nog äta snart pappa lagar mumma mat, Han är världens bästa kock.

I fredags va jag och Matilda ute på centrum, drack champange, dansade, skrattade och sen träffade jag Mr.X eller va fan Mr.X tar ju alla bloggare hmm får komma på något annat till senare men ni får inte veta vem det är thihi, vi pratade ut om gamla problem och visst blev det jobbigt att träffa honom igen efter ett bråk men det va ändå en av de lyckligaste stunderna i mitt liv.
Vi skilldes åt och jag och Matilda stack hem till henne och sov. Tack Matilda för att du finns<3

Igår alltså Lördags så kom ju Tobbe hem vi drack öl och åkte runt med Matilda som alltid får va nykter,, men kul hade vi trots bråk och andra stolligheter, träffade då också Mr.X thihi det va mysigt men nu får jag inte träffa han på ett tag eller jag får antagligen träffa honom på fredag igen jag längtar!

Btw så har jag vrickat foten så jag vill typ döö för det gör så jävla ont har någon något förslag om hur man kan göra för att det inte ska göra ont längre?! man ska ju va varm har jag hört så funderar på att lägga mej en 20-minutare i solariumet imorgon det va ju ett tag sen nu..

Nu ska jag nog städa lite och kolla hur det går med maten. See ya don´t wanna bee ya
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0